Centrum Pomocy

Spis treści

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Gdzie znajdę opinie klientów o Red Pike? 

Red Pike działa od kwietnia 2018 roku. Cały czas pracujemy nad podwyższaniem jakości usług. Naszym priorytetem jest pełne zadowolenie Klienta, czego dowodem mogą być opinie dotyczące Red Pike, które znajdziesz na CENEO (LINK: https://tiny.pl/g3qwz ). Mamy kilkaset pozytywnych opinii Klientów, którzy dokonali u nas zakupu. Czy Cię to przekonuje?

2. Czy w Red Pike jest możliwe negocjowanie lepszych cen niż te, które widzę na sklepie?

W Red Pike ZAWSZE masz możliwość negocjacji cen, natomiast zasadniczo robimy to przy większych zakupach. Jeśli oczekujesz od nas indywidualnego ustalenia ceny skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 739 201 201 lub e-mailowo tj. pomoc@redpike.pl. Powiedz nam co chcesz kupić, a my postaramy się przygotować dla Ciebie satysfakcjonującą Cię ofertę. 

3. W innym sklepie niż Red Pike znalazłem coś taniej. Czy dostanę taką samą cenę, jeśli kupię to w Red Pike?

Wszystko zależy od tego, co to jest i czy mamy to na stanie. Zawsze możesz się z nami skontaktować i przedstawić swoją propozycję. Do każdego zapytania podchodzimy indywidualnie - telefon 739 201 201 lub e-mailowo tj. pomoc@redpike.pl.

4. Dlaczego w paczce nie znalazłem faktury?

Wszystkie faktury za zakupy w sklepie Red Pike są wysyłane elektronicznie. W wiadomości potwierdzającej realizację zamówienia znajdziesz odnośnik do swojego panelu klienta. Wystarczy, że klikniesz w podany w wiadomości link do zamówienia, skąd możesz pobrać, a następnie wydrukować paragon (lub zapisać to np. na komputerze).

5. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby przesyłka dotarła do mnie następnego dnia roboczego?

Jeśli złożysz zamówienie do godziny 15.00, to dajemy Ci 99% gwarancję, że paczkę otrzymasz już następnego dnia roboczego. Dotyczy to przesyłek, które zostały zamówione z opcją dostawy kurierem DPD, FedEx lub InPost (paczkomat). Nie dotyczy Poczty Polskiej (z wiadomych względów). 

6. Czy po złożeniu zamówienia mogę coś do niego dodać?

Jest taka możliwość, o ile paczka nie została już spakowana i czeka na odbiór przez kuriera. Pamiętaj, że może to znacznie przedłużyć termin wysyłki paczki do Ciebie. Jeśli jednak chcesz coś dodać do złożonego już zamówienia, to prosimy skontaktować się z nami drogą telefoniczną, abyśmy mogli sprawdzić status pakowania. Telefon 739 201 201. W przypadku wysłania e-maila proces ten się wydłuży i istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że uda się dołożyć dodatkowy towar do zamówienia. 

7. Złożyłem zamówienie do godziny 15.00, ale paczka do mnie nie dotarła? Co się stało? 

W każdej firmie (również u nas, a także w firmach kurierskich) zdarzają się wypadki, awarie, a także sytuacje kryzysowe, na które niestety nie mamy wpływu. Bardzo rzadko (ale jednak) zdarza się, że mimo naszych szczerych chęci paczka nie zostaje od nas odebrana. A nawet jeśli zostaje, to np. trafia do złej sortowni (błąd systemowy), albo z innych przyczyn technicznych (np. awaria samochodu) następuje opóźnienie w dostawie. Z góry przepraszamy, jeśli taka sytuacja miała miejsce w przypadku Twojej przesyłki. 

8. Jak mogę zrobić zamówienie telefoniczne? Czy jest taka możliwość? 

Jak najbardziej! Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00. Wystarczy, że wybierzesz numer telefonu 739 201 201, a następnie tonowo 1 lub 2, a zostaniesz połączony z osobami, które pomogą Ci w doborze sprzętu, wędki, kołowrotka, przynęt lub akcesoriów. W trakcie rozmowy lub po niej mogą złożyć za Ciebie zamówienie. Nie musisz robić tego sam, jeśli nie chcesz, albo nie możesz. 

9. Jak sprawdzić czy dany towar jest lub będzie w najbliższym czasie dostępny? 

Jest na to kilka sposobów. Możesz dodać produkt do listy obserwowanych i wówczas, kiedy pojawi się u nas na stanie poinformujemy Cię o tym e-mailowo. Jeśli jednak nie chcesz tego robić, to zadzwoń do nas na numer 739 201 201 lub napisz e-mail na adres pomoc@redpike.pl, a my niezwłocznie udzielimy Ci odpowiedzi.

10. Czy faktura przesłana w formie elektronicznej jest podstawą ewentualnej reklamacji lub zwrotu?

Oczywiście. Zgodnie z obowiązującym w Polsce (a także całej Unii Europejskiej) prawem, paragon lub faktura przesłana w formie elektronicznej ma taką samą ważność, jak w formie papierowej. Dlaczego nie dołączamy faktur papierowych? Bo jesteśmy marką, która stara się nie produkować niepotrzebnych śmieci. Dlatego z założenia nie drukujemy faktur.

11. Co muszę zrobić, aby zgłosić reklamację towaru?

W przypadku dostarczenia przesyłki przez kuriera każdorazowo prosimy o sprawdzenie stanu paczki. Jeśli masz wątpliwość, że przesłany towar dotarł do Ciebie w nienaruszonym stanie rozpakuj go w obecności kuriera. Jeśli faktycznie jest uszkodzony, to kurier ma obowiązek wypełnić razem z Tobą protokół reklamacyjny.

Jeśli chodzi o kolejne kroki, to zaloguj się na swoje konto do Panelu Klienta, gdzie krok po kroku przejdziesz instrukcję reklamacji danego towaru. W razie wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z naszym sklepem - telefon 739 201 201 lub e-mailowo tj. pomoc@redpike.pl.

12. Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru i ile mam na to dni?

W Red Pike możesz zwrócić towar w ciagu 60 dni od dnia dostarczenia go do Ciebie. Nie musisz podawać ani powodu, ani tłumaczyć się, dlaczego chcesz to zrobić. Pełna procedura zwrotu znajduje się po zalogowaniu do Panelu Klienta. W razie wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z naszym sklepem - telefon 739 201 201 lub e-mailowo tj. pomoc@redpike.pl.

13. Co muszę zrobić, jeśli zauważyłem, że dotarła do mnie paczka niekompletna, albo został mi przesłany błędny towar?

Jeśli po rozpakowaniu przesyłki zauważyłeś braki w towarze (za co przepraszamy, ale niestety czasami się to zdarza), prześlij nam e-mail na adres pomoc@redpike.pl Nasz doradca niezwłocznie skontaktuje się z Tobą, aby pozytywnie załatwić sprawę braku lub pomyłki. 

14. Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie jest mój zwrot lub reklamacja?

Każdorazowo zwrot lub reklamację rozpatrujemy w możliwie najszybszym terminie. Jeśli chcesz sprawdzić jej status skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@redpike.pl lub telefonicznie 739 201 201.

15. Gdzie mieści się sklep Red Pike i czy mogę odebrać towar osobiście? 

Siedziba Red Pike mieści się we Wrocławiu, natomiast nasz magazyn skąd wysyłany jest towar mieści się w miejscowości Łubna pod Warszawą. Jest możliwość odbioru towaru osobiście z ww. lokalizacji, ale jedynie po wcześniejszym ustaleniu tego z naszym sklepem

16. Czy Tomek Lewandowski tj. Fishing With Ace jest właścicielem sklepu Red Pike?

Nie, Tomek współpracuje z Red Pike od samego początku powstania sklepu. Natomiast w żaden sposób nie jest prawnie ani finansowo związany z Red Pike. 

17. Dlaczego na fakturze zakupu widnieje nazwa Stereomatic Agency Group, a nie Red Pike?

Właścicielem marki Red Pike jest agencja Stereomatic. Red Pike jest marką stworzoną na potrzeby handlowe. Natomiast dane firmy są takie same, jak agencji Stereomatic. Więcej o działaniu agencji dowiesz się ze strony STEREOMATIC.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Informacje o przechowywaniu danych zgodnie z RODO znajdziesz w naszej polityce prywatności
Zamknij
pixel